Yemek Listesi

05/02/2018 - 02/03/2018 TARİHLERİ ARASI YEMEK LİSTESİ

TARİH GÜN 1.YEMEK 2.YEMEK 3.YEMEK 4.YEMEK
5.02.2018 PAZARTESİ SÜZME MERCİMEK ÇORBA DİLİM LİMON TİRİT BAKLAVA MEYVE
6.02.2018 SALI YAYLA ÇORBA TERBİYELİ SEBZELİ KÖFTE ERİŞTE MEVSİM SALATA
7.02.2018 ÇARŞAMBA KIŞ ÇORBASI DİLİM LİMON ETLİ EKMEK ROKA SÖĞÜŞ AYRAN
8.02.2018 PERŞEMBE NOHUT YEMEĞİ PİRİNÇ PİLAVI SUMAKLI SOĞAN TURŞU KASE YOĞURT ŞÖBİYET TATLISI
9.02.2018 CUMA EZOGELİN ÇORBA  DİLİM LİMON ORMAN KEBABI PİRİNÇ PİLAVI ZEYTİN YAĞLI KEREVİZLİ CACIK
 
12.02.2018 PAZARTESİ MEHİRLİ SÜZME MERCİMEK ÇORBA DİLİM LİMON TAVUK TANTUNİ LAVAŞ EKMEK BULGUR PİLAVI TURŞU AYRAN
13.02.2018 SALI TARHANA ÇORBA SEBZELİ TOPALAK KÖFTE MAKARNA SÜTLAÇ
14.02.2018 ÇARŞAMBA EZOGELİN ÇORBA DİLİM LİMON BALIK ROKA SÖĞÜŞ TAHİNLİ FINDIKLI KABAK TATLISI
15.02.2018 PERŞEMBE KURU FASULYE YEMEĞİ  PİRİNÇ PİLAVI SUMAKLI SOĞAN TURŞU KASE YOĞURT BAKLAVA
16.02.2018 CUMA TELŞEHRİYE ÇORBA DİLİM LİMON PATLICAN KEBAP  PİRİNÇ PİLAVI ZEYTİN YAĞLI KEREVİZLİ CACIK
 
19.02.2018 PAZARTESİ SÜZME MERCİMEK ÇORBA DİLİM LİMON TAVUK PİRZOLA KÖZLENMİŞ BİBER NOHUTLU BULGUR PİLAVI TURŞU AYRAN
20.02.2018 SALI ARPA ŞEHRİYE ÇORBA DİLİM LİMON KADINBUDU KÖFTE PATATES KIZARTMASI MAKARNA KASE YOĞURT
21.02.2018 ÇARŞAMBA KIŞ ÇORBASI DİLİM LİMON KONYA BÖREĞİ ROKA SÖĞÜŞ AYRAN
22.02.2018 PERŞEMBE TARHANA SOSLA SOSYETE MANTISI MEVSİM SALATA MEYVE
23.02.2018 CUMA TELŞEHRİYE ÇORBA DİLİM LİMON TİRİT MEVSİM SALATA MEYVE
 
26.02.2018 PAZARTESİ EZOGELİN ÇORBA DİLİM LİMON SEBZELİ FIRINDA TAVUK BAGET YEŞİL MERCİMEKLİ BULGUR PİLAVI TURŞU AYRAN
27.02.2018 SALI DÜĞÜN ÇORBA İZMİR KÖFTE MAKARNA KURU MEYVE PARÇACIKLI PUDİNG
28.02.2018 ÇARŞAMBA TARHANA ÇORBA BALIK ROKA SÖĞÜŞ TAHİN HELVA
1.03.2018 PERŞEMBE SÜZME MERCİMEK ÇORBA DİLİM LİMON KIYMALI FIRINDA KABAK OTURTMA BULGUR PİLAVI TURŞU KAYMAKLI EKMEK KADAYIFI
2.03.2018 CUMA KONYA DÜĞÜN MENÜ(YAYLA ÇORBA/KAVURMA/PİRİNÇ PİLAVI/İRMİK HELVA/MEYVE SUYU)


Bilgi

Menülere Ekmek Dahil Değildir, 1 İnce Dilim Ekmek 70 Kaloridir.

Yetişkin bir erkek bireyin günlük enerji ihtiyacı 2200-2500 kalori, bayan bireyin günlük enerji ihtiyacı 1800-2000 kaloridir.

Bu gereksinimin 1/5 i kahvaltıdan, 2/5 i öğle yemeğinden, 2/5 i akşam yemeğinden karşılanmalıdır